
Gezellig samen eten
15 september 2023 om 15:21 Overig Deel je nieuwsOp zondag 24 september om 17.30 uur wordt de eerste maaltijd na de zomervakantie weer gehouden in wijkinloophuis Zeist West.
advertentie
Lijkt het je ook gezellig om samen met anderen te eten? En ben je ook nieuwsgierig naar het 3 gangen menu dat de kookvrijwilligers gaan bereiden?
Kom en eet dan mee. De kosten bedragen € 4,- p.p. en opgave vooraf is noodzakelijk. Bel of mail daarom met Marianne: 06 53 10 35 78 of zeistwest@kerkensamenleving.nl Het wijkinloophuis vindt je in De Clomp 33-02, (zij- ingang kerkelijk centrum). Van harte welkom!
















