
Eerste steentje nieuw creatief project is gelegd
8 september 2024 om 15:45 Activiteitenadvertentie
ZEIST Binnen de crea-groep van Wijkinloophuis Zeist West is een nieuw project van start gegaan! Met duizenden ‘diamond painting’ steentjes wordt het logo van het inloophuis ingekleurd. Wie ook een stukje wil inkleuren is van harte welkom op donderdagmiddagen van 14.00 uur tot 16.00 uur in De Clomp 3302, door de zij-ingang van het Kerkelijk Centrum. Coördinator Marianne Krijgsman legde de eerste steen.















