Afbeelding
De Nieuwsbode

Zomerbuitenbios in Walkartpark ging gewoon door

28 juni 2026 om 06:40 Evenementen
advertentie

ZEIST Voor de derde keer organiseerde Rotaryvclub Op Seyst zaterdag een buitenbios, nu in het Walkartpark, want ligt centraal en is gezelliger dan het Bisonpark. ‘s Middags was er een film voor kinderen, ‘s avonds voor volwassenen. De club wil iedereen laten genieten van een film, ook de mensen met minder budget. ‘s Middags waren er 150 aanwezigen. Opbrengsten gaan naar lokale goede doelen.

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie