
De sloop kan nu echt beginnen
23 juni 2026 om 21:34 Nieuwbouwadvertentie
ZEIST Na de tweede grote betonstort in de kelder van het voormalige V&D-gebouw aan de 1e Hogeweg is het nu tijd voor de echte sloop. Dinsdagavond arriveerde de sloopkraan van de Adex Groep, waarmee het gebouw vanaf vrijdag gesloopt gaat worden. De sloop duurt tot in november. In december wordt de bouwplaats ingericht, met onder meer een grote hijskraan en dan begint de bouw van 189 nieuwe woningen. Ze zijn in de loop van 2029 klaar.
















