
Het Spoor op weg naar een nieuw gebouw
6 november 2024 om 06:45 Onderwijsadvertentie
ZEIST Openbare Jenaplanschool Het Spoor heeft na de herfstvakantie de lessen hervat in een nieuw, tijdelijk gebouw achter het bestaande. Het is de volgende stap naar een nieuw gebouw, dat op de plaats van de huidige school aan de Stationslaan komt.
Schoolleider Margo Foppen, kinderburgemeester Ava Latul en onderwijswethouder Angèle Welting verrichtten de opening met het kabaal van een hele harde toeter.
Alleen de huidige leerlingen van de achtste groep gaan het nieuwe gebouw niet meer meemaken.













