
SV Phoenix MO12-1 wint Nederlands Kampioenschap!
25 juni 2024 om 10:19 Overigadvertentie
ZEIST Superleuk nieuws van de MO12-1 van SV Phoenix. Deze meiden zijn afgelopen zaterdag 15 juni op de velden van Schaerweijde Nederlands Kampioen 2023-2024 geworden in de conference league. In de finale versloegen ze uiteindelijk in de finale HBR met 2-0 te verslaan.















